Všeobecné obchodní podmínky
Studio Lucije
Žilkova 16 a, Brno 621 00
IČO: 76550281
1. Základní ustanovení
Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajících produktů (služby uvedené na www.studiolucije.cz a v provozovně Studio Lucije, Žilkova 16 a, Brno) a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů. Provozovatel poskytuje kosmetické služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem. Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, SMS) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele. Nesouhlasí-li klient s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.
2. Objednávka služeb
Objednávkou služeb souhlasíte s mým stylem práce.
Termín návštěvy
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, sms, e-mailem, rezervační systém). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou a je považován za uzavření smlouvy o poskytování služeb.
Přeobjednání
Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte o tom předem telefonicky, sms, e-mailem, přes rezervační systém, nejpozději však 24 hodin před zahájením ošetření. Pokud Vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem, bude Vám účtováno 50% objednané služby odečtením z platby dalšího ošetření. Bohužel v tak krátkém časovém úseku už nemám možnost obsadit místo jinou klientkou. Nedostavíte-li se opakovaně na objednanou službu bez omluvy minimálně 24 hodin předem, vyhrazuji si právo Vás vyřadit z databáze klientů a na další ošetření neobjednat.
Předčasný příchod
K čekání na mé provozovně nejsou určeny prostory čekárny. Prosím Vás, abyste nepřicházeli k ošetření dříve než 5 minut před plánovaným ošetřením (ohleduplnost k probíhajícímu ošetření jiné klientky).
Pozdní příchod
Dostavíte-li se se zpožděním po dohodnutém termínu, bude objednaná služba provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Berte, prosím, na vědomí, že u některých služeb kratšího časového rozsahu výše uvedené aplikovat nelze a pokud přijdete s více než 15 min zpožděním, k čerpání služby již dojít nemusí. Zkrácení doby služby nebo neprovedené služby z důvodu pozdního příchodu klienta nemá vliv na cenu objednané služby. Cena služby je účtována podle objednané služby.
Dárkové poukazy
Má-li klient dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty poukazu. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze na služby, nelze ho využít na nákup produktů. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky. Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem ošetření pro ověření platnosti. Pokud nenahlásíte dárkový poukaz při objednávce ošetření, nemusí být akceptován pro platbu. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.
Odmítnutí služby
Procedura může být odmítnuta v těchto případech:
- dostavíte se s akutní rýmou, kašlem, jinou virovou či bakteriální infekcí
- trpíte kontraindikacemi pro ošetření – akutní onemocnění kůže, virová,
- mykotická, alergická zánětlivá, bakteriálně a fyzikálně zánětlivá atd.- např. opary, ekzémy v obličeji atd.
- poranění kůže v obličeji – ranky, čerstvé plastické operace, čerstvé výplně v obličeji, jakékoli jiné čerstvé jizvy v obličeji
- onkologická onemocnění
- dostavíte se na ošetření v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
- dostavíte se na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu
- v minulosti se u vás potvrdila alergická reakce související s použitím materiálů, které se při poskytování služby běžně používají. Je vaší povinností na tuto skutečnost provozovatele služeb upozornit s dostatečným předstihem (při objednání služby) a tato skutečnost nezakládá oprávnění k reklamaci již provedené služby.
- Použití ultrazvukové špachtle může být odmítnuto v těchto případech: výše uvedené, navíc těhotenství a kojení, kovový implantát v těle, onemocnění štítné žlázy, kardiostimulátor, abnormální krevní tlak, léčba zubů, hemofilie.
- arvení řas může být odmítnuto v těchto případech: alergie na barvu, zánět spojivek, ječné zrno, citlivé oči, kožní změny v očním okolí, odmítnutí vyjmutí kontaktních čoček, virová a zánětlivá onemocnění, tiky v oku, rýma (i alergická), velmi krátké řasy.
- Barvení obočí může být odmítnuto v těchto případech: alergie na barvu, kožní změny v oblasti obočí, virová a zánětlivá onemocnění, poškození pokožky v oblasti obočí, extrémně přecitlivělá pokožka, alopecie, permanentní make-up obočí kratší dobu než 2 měsíce.
- Epilace může být odmítnuta v těchto případech: alergie na produkty (např. aloe vera), léčba akné, poruchy srážlivosti krve, nízký či vysoký krevní tlak, diabetes (depilace možná pouze po písemném potvrzení od lékaře), oděrky a otevřené rány, lupénka, vystouplá mateřská znaménka, spálení od sluníčka, ekzém, opary a těhotenství.
- Provedení lash liftingu může být odmítnuto v těchto případech: cysta na víčku (ucpaná nebo zanícená mazová žláza), ječné zrno, zánět očního víčka, chemoterapie, kožní onemocnění v oblasti očí a okolí, poškození pokožky v oblasti očí a okolí, zánět oka, spojivek, rohovky a jiné infekce, rekonvalescence po chirurgickém zákroku v oblasti obličeje, extrémně přecitlivělá pokožka / oči, alopecie, obrna lícního nervu nebo jakýkoliv problém, jenž neumožňuje či stěžuje zavírání či otevírání očí, nasazené kontaktní čočky.
- Provedení laminace obočí může být odmítnuto v těchto případech: chemoterapie, kožní onemocnění v oblasti obočí, poškození pokožky v oblasti obočí, rekonvalescence po chirurgickém zákroku v oblasti obličeje, extrémně přecitlivělá pokožka, alopecie. Pokud máte na obočí permanentní make-up kratší dobu než 2 měsíce, mohlo by dojít k nežádoucí změně barvy pigmentu. Doporučuji přijít až po 4 měsících po zákroku.
- Microneedling nebude provedena v těchto případech: onemocnění srdce, onkologické onemocnění, hemofilie, cukrovka, autoimunitní onemocnění, těhotenství, kojení, výrazná kuperóza, akné v akutní fázi, botox, výplně – nejdříve měsíc po aplikaci.
Čemu se vyhnout po kosmetickém ošetření a epilaci
- horké sprše, koupeli, sauně
- pobytu na slunci, v soláriu
- cvičení nebo plavání – zvýšené fyzické aktivitě
- používání jiných pečujících přípravků než doporučených, make-upu, opalovacích přípravků nebo nástřiků
Osobní věci a cennosti
Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.
Ceníky
Ceníky jsou k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách provozovatele.
Prodej produktů
Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené, a to v zákonné době a zákonným způsobem.
3. Reklamace služeb
Při reklamaci poskytovaných služeb musíte bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit nejlépe do 24 hodin od poskytnutí služby, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele.
4. GDPR
Osobní údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo) shromažďuji z titulu oprávněného zájmu. Požadavek na výmaz Vašich údajů je nezbytné podat písemně na adrese provozovny.
5. Mimosoudní řešení sporů
“Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz”
6. Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.1.2025.